Customer Succes Manager

Vacature gesloten

Customer Succes Manager

OSRE (Market Suite) Amsterdam

Wat is vereist?

  • Afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in commerciële economie, (international) business of marketing
  • Minstens 2 jaar ervaring in commerciële omgeving, bij voorkeur in online marketing, e-commerce of de vastgoedsector
  • Je hebt affiniteit met technologie
  • Je bent commercieel ingesteld en werkt procesmatig
  • Je bent enthousiast, proactief en ambitieus
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift

Wat krijg je?

  • Vanaf €2.900 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Tekenbonus van €1.000
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 24 vakantiedagen
  • Ruimte voor ontwikkeling en groei in functie
  • MacBook Air, reiskostenvergoeding en fietsplan
  • Borrels en leuke teamuitjes

Wat doe je?

  • 20% Afspraak/ training opdrachtgever
  • 10% Configuratie software
  • 40% Service/consult
  • 20% Overleg intern
  • 10% Input geven t.b.v. software ontwikkeling

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Amadeus Geelhuysen

Chief Operating Officer

Vacature

Als Customer Succes Manager bij OSRE Market Suite begeleid je opdrachtgevers bij het implementeren van de software voor een vastgoedproject. Je luistert naar de wensen van de opdrachtgever en op basis daarvan zorg je dat de software naar wens geconfigureerd wordt. Je geeft een training voor de gebruikers en je staat tijdens het proces klaar voor vragen.

Als eerste aanspreekpunt gebruik je je kennis en expertise om opdrachtgevers te ondersteunen. Zodra het project is afgerond, houd je een evaluatiegesprek waarin je resultaten bespreekt en feedback ophaalt. Deze koppel je vervolgens terug aan de Product Owner, die er userstories van maakt en ze vervolgens op de backlog zet om het software product te verbeteren. Je doel hierin is het creëren van een prettige ervaring voor alle gebruikers van OSRE Market Suite.

Je werkt samen zeven andere Client/Customer Success Managers. Jullie spelen samen een belangrijke rol in de tevredenheid van de opdrachtgevers van OSRE Market Suite.

Als je het leuk vindt om verschillende opdrachtgevers te adviseren en daarvoor écht tot de kern van hun behoeften te komen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Customer Succes Manager
Lars Quint

Ik heb een leuke dag als ik een training heb gegeven en daar positief op werd gereageerd.

Een dag is minder leuk wanneer ik vooral bezig ben met het verhelpen van bugs of issues bij klanten of veel moet configureren.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
    • Koffie + mails
    • Standup
    • Bugs/ Issues oplossen
    • Uitdraaien & Exports maken
    • Lunch
    • Rondje buiten
    • Intern overleg
    • Service calls en issues
    • Taken klaarzetten voor development
    • Koffie + mails
    • Standup
    • Configuratie nieuw project
    • Training geven extern
    • Potje tafeltennis
    • Contact met gebruikers
    • Potje poolen
    • Intern overleg over product optimalisatie
    • Service verlenen aan gebruikers

Voorbeeld uit de praktijk

Je collega van Sales komt naar je toe met een nieuwe opdracht. Wat doe je?

Samen met je collega van Sales doe je de intake bij de opdrachtgever. Tijdens dit gesprek inventariseer je alle wensen van de opdrachtgever ten aanzien van het gebruik van het WoningDossier. Je houdt hierbij rekening met het proces van verkoop of verhuur van de opdrachtgever. Om te zorgen dat je niks vergeet hanteer je hiervoor een uitgebreide checklist.

Op basis van alle informatie geef je het development team de opdracht om de software te configureren. Vervolgens stuur je de eerste versie richting de opdrachtgever, waarna er een feedbackronde plaatsvindt. Tot slot geef je een training aan de Property Manager of de Makelaar die met de software gaat werken.

Gedurende het project heb je op gezette tijden contact met zowel de gebruiker als de opdrachtgever of alles naar tevredenheid verloopt.

Groeipad

OSRE. onderdeel van Aereon, is een sterk groeiende organisatie en hierdoor is er veel mogelijk. Je kunt jezelf ontwikkelen in je functie en je maakt echt impact. Ook is er voor elke medewerker een jaarlijks ontwikkelbudget beschikbaar. Binnen OSRE zijn er tal van doorgroeimogelijkheden. Dit hangt af van hoe je jezelf ontwikkelt en welke mogelijkheden er op dat moment zijn. We kijken bij OSRE niet alleen naar hoe jij je kunt ontwikkelen - iedere collega heeft een personal development coach - maar ook hoe OSRE als organisatie kan groeien. We willen koploper zijn als het gaat om digitale vastgoedinnovatie. Heb je ideeën hiervoor? Laat ze vooral horen!

Client Success Manager
Salesmanager
Head of Client Success

Werken bij OSRE (Market Suite)

OSRE is opgericht in 2012 en heeft software ontwikkeld waarmee vastgoedprofessionals zoals beleggers, ontwikkelaars en makelaars ondersteund worden bij het digitaal verhuren en verkopen van hun woningen. Het doel is om de vastgoedtransactie te digitaliseren en efficiënter te maken. De drive van OSRE is om alles wat ze doen slimmer te maken, door goed te luisteren en verder te gaan dan digitalisering. Zo willen we dagelijkse verwachtingen overtreffen.

  • Hoofdkantoor in Amsterdam
  • Actief op de Nederlandse markt
  • 25% / 75%
  • Gem. leeftijd 31 jaar
  • 22 medewerkers
  • Thuiswerkmogelijkheden

Collega's

Foto van medewerker Lars Quint
Foto van medewerker Anthony Hilary
Foto van medewerker Jacobien Grobben
Foto van medewerker Vivian Bots
Foto van medewerker Calvin Kahlé

Lars Quint - Head of Client Succes

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik vond het heel interessant om bij een startup te gaan werken omdat ik daar niet binnen een hokje geplaatst werd, maar zelf kan uitvogelen wat ik leuk vind.

Wat was je vorige baan?
Client Succes Manager bij OSRE

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ga graag naar het strand, golfen of klussen aan m’n eigen huis

Anthony Hilary (28) - Client Succes Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
De vastgoed transactie versnellen door te innoveren en te automatiseren'', wekte gelijk mijn aandacht. Daarnaast sprak mij de manier van werken bij OSRE aan; een open cultuur waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen ding te doen.

Wat was je vorige baan?
Retentiemedewerker bij Vandebron

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetbal, fitness en leuke dingen met familie/vrienden

Jacobien Grobben (28) - Client Succes Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
De vastgoedmarkt heeft mij altijd geïnteresseerd, aangezien mijn vader makelaar is. Dat de functie bij OSRE marketingcampagnes, communicatie en veel verantwoordelijkheden bevat, waarbij de klant centraal staat, sprak me daarom heel erg aan! Het is een gezellig kantoor met een open cultuur, je leert er veel waardoor je je kunt blijven ontwikkelen.

Wat was je vorige baan?
Business Consultant

Wat doe je in je vrije tijd?
Van alles! Ik houd erg van reizen, lekker borrelen, afspreken met vrienden... Op de bank naar Netflix kijken mag stiekem ook niet in dit lijstje ontbreken.

Vivian Bots (28) - Client Success Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Mijn interesse werd gewekt door de innovatieve manier waarop OSRE de vastgoedbranche digitaliseert. Iedereen hier heeft een hands-on mentaliteit en is erg gedreven. Daarnaast kan ik mij helemaal vinden in mijn rol als aanspreekpunt voor opdrachtgevers.

Wat was je vorige baan?
Marketing- en communicatiecoördinator bij OGER

Wat doe je in je vrije tijd?
Musea bezoeken, door de stad wandelen en vervolgens lekker op een terras belanden!

Calvin Kahlé (29) - Head of Sales

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
De vastgoedsector heeft mij altijd enorm geïnteresseerd. Mijn specialisme ligt binnen marketing, communicatie en sales. Toen ik de mogelijkheid kreeg te werken voor een bedrijf waar vastgoedinnovatie en digitale marketing hand in hand gaan, twijfelde ik geen moment. Hier wilde ik werken!

Wat was je vorige baan?
Global Sales Executive.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en borrelen met familie of vrienden.

Sollicitatieproces

Aanleveren cv en motivatie
± 1 week
Telefonische kennismaking
± 1 week
Eerste gesprek met twee collega's
± 1 week
Tweede gesprek met HR en een van de eigenaren
± 3 dagen
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Terug naar boven