Customer Succes Manager
OSRE (Market Suite) Amsterdam
Wat is vereist?
- Afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in commerciële economie, (international) business of marketing
- Minstens 2 jaar ervaring in commerciële omgeving, bij voorkeur in online marketing, e-commerce of de vastgoedsector
- Je hebt affiniteit met technologie
- Je bent commercieel ingesteld en werkt procesmatig
- Je bent enthousiast, proactief en ambitieus
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- Vanaf €2.900 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Tekenbonus van €1.000
- 32 tot 40-urige werkweek
- 24 vakantiedagen
- Ruimte voor ontwikkeling en groei in functie
- MacBook Air, reiskostenvergoeding en fietsplan
- Borrels en leuke teamuitjes
Wat doe je?
- 20% Afspraak/ training opdrachtgever
- 10% Configuratie software
- 40% Service/consult
- 20% Overleg intern
- 10% Input geven t.b.v. software ontwikkeling
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Customer Succes Manager bij OSRE Market Suite begeleid je opdrachtgevers bij het implementeren van de software voor een vastgoedproject. Je luistert naar de wensen van de opdrachtgever en op basis daarvan zorg je dat de software naar wens geconfigureerd wordt. Je geeft een training voor de gebruikers en je staat tijdens het proces klaar voor vragen.
Als eerste aanspreekpunt gebruik je je kennis en expertise om opdrachtgevers te ondersteunen. Zodra het project is afgerond, houd je een evaluatiegesprek waarin je resultaten bespreekt en feedback ophaalt. Deze koppel je vervolgens terug aan de Product Owner, die er userstories van maakt en ze vervolgens op de backlog zet om het software product te verbeteren. Je doel hierin is het creëren van een prettige ervaring voor alle gebruikers van OSRE Market Suite.
Je werkt samen zeven andere Client/Customer Success Managers. Jullie spelen samen een belangrijke rol in de tevredenheid van de opdrachtgevers van OSRE Market Suite.
Als je het leuk vindt om verschillende opdrachtgevers te adviseren en daarvoor écht tot de kern van hun behoeften te komen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Lars Quint
Ik heb een leuke dag als ik een training heb gegeven en daar positief op werd gereageerd.
Een dag is minder leuk wanneer ik vooral bezig ben met het verhelpen van bugs of issues bij klanten of veel moet configureren.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
- Koffie + mails
- Teamoverleg
- Bugs/ Issues oplossen
- Amsterdamse vastgoed dag
-
- Koffie + mails
- Standup
- Bugs/ Issues oplossen
- Uitdraaien & Exports maken
- Lunch
- Rondje buiten
- Intern overleg
- Configuraties
- Service calls en issues
- Taken klaarzetten voor development
-
- Koffie + mails
- Standup
- Configuratie nieuw project
- Training geven extern
- Lunch
- Potje tafeltennis
- Contact met gebruikers
- Potje poolen
- Intern overleg over product optimalisatie
- Service verlenen aan gebruikers
-
- Koffie + mails
- Standup
- Intern proces overleg
- Mails + service calls
- Voorbereiden afspraak
- Reistijd
- Training + demo bij gebruikers/opdrachtgever
- Reistijd
-
- Koffie + mails
- Standup
- Demo geven
- Lunch
- Potje fussball
- Configuraties
- Contact met gebruikers
- Weekafsluiting + borrel
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
OSRE. onderdeel van Aereon, is een sterk groeiende organisatie en hierdoor is er veel mogelijk. Je kunt jezelf ontwikkelen in je functie en je maakt echt impact. Ook is er voor elke medewerker een jaarlijks ontwikkelbudget beschikbaar. Binnen OSRE zijn er tal van doorgroeimogelijkheden. Dit hangt af van hoe je jezelf ontwikkelt en welke mogelijkheden er op dat moment zijn. We kijken bij OSRE niet alleen naar hoe jij je kunt ontwikkelen - iedere collega heeft een personal development coach - maar ook hoe OSRE als organisatie kan groeien. We willen koploper zijn als het gaat om digitale vastgoedinnovatie. Heb je ideeën hiervoor? Laat ze vooral horen!
Werken bij OSRE (Market Suite)
OSRE is opgericht in 2012 en heeft software ontwikkeld waarmee vastgoedprofessionals zoals beleggers, ontwikkelaars en makelaars ondersteund worden bij het digitaal verhuren en verkopen van hun woningen. Het doel is om de vastgoedtransactie te digitaliseren en efficiënter te maken. De drive van OSRE is om alles wat ze doen slimmer te maken, door goed te luisteren en verder te gaan dan digitalisering. Zo willen we dagelijkse verwachtingen overtreffen.
- Hoofdkantoor in Amsterdam
- Actief op de Nederlandse markt
- 25% / 75%
- Gem. leeftijd 31 jaar
- 22 medewerkers
- Thuiswerkmogelijkheden